tisdag 22 juni 2010

straight + QX = GO AWAY!


Vad ska man behöva skriva så att män förstår? Jag och Einstein må inte vara släkt, men jag kan däremot säga att kåta killar har minimalt sagt liten hjärna. De varken respekterar tjejerna eller killarna i gay-fronten.

QX- the Nordic gay & queer online community. Den största gay-sidan i Sverige. Vart kommer heterosexualiteten in?

Jag uppger på http://www.qx.se/ att jag söker kontakt med tjejer. Vart läser killarna att de ska maila mig? Vad tror de att jag får för njutning av att få bilder skickade med deras könsorgan?
En kille mailade mig och jag fann att han skrev detta på sin profil: "hmm väldigt svårt men alla killar kan bara klicka vidare för jag vill inte ha någonting med er att göra". Vad fan tror killen egentligen? Vad gör du då på en gay-sida, idiot! På hemsidan sägs det även hans ålder, heterosexuell, söker sex med tjejer and the list goes on + ingen profilbild.
Tror han att eftersom många andra på sidan är bisexuella att vi är översexuella? Vad förväntar han sig? Dessa orden har stor skillnad, inte minst att de båda börjar på olika bokstäver. Däremot folk som kallas heterosexuella men är nyfikna eller funderar på vem man är får naturligtvis snacka med mig! Nu ska jag inte diskriminera folk.

Jag har mailat som svar "Detta är INTE sidan för dig. Fattar du inte det? Heterosexuella killar som söker sex med tjejer.. Go and do your own thing somewhere else". Ändå får man tillbaka mail där de fortsätter att ragga...


Respektera att Qruiser är en mötesplats för HBT-personer. Och inte heterofolk med planer att sätta på en medlem som vill kunna ta kontakt med folk inom samma målgrupp.

Ragga inte på mig, ragga inte på mina vänner eller andra tjejer på det viset.

2 kommentarer:

  1. Helt rätt, förstår inte varför de håller på så.. helt IQbefriade..

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där alldeles för väl.. Sjukt tråkigt och jag fattar inte hur de tror att de har större chans på qx än på andra straighta forum!?

    SvaraRadera